lauantai 19. maaliskuuta 2016

Kevät ja kuumat deittikutsut!

Mistä tietää, että kevät on tulossa?
Lumi alkaa sulaa, kura lentää ja linnut laulaa. Aurinko pysyy taivaalla pidempään ja paistaessaan se lämmittää mukavasti. Kyllä vain, nämä kaikki ovat merkkejä keväästä, mutta todellinen mittari on NARTUT!

Vaikkei lenkin pituus olisi muuttunut, kesto on entistä pidempi. Haistellaan ja haistellaan- metrin välein! Tassut tekevät äkki pysähdyksiä ja ei millään malttaisi jättää herkullista tuoksua kaapimatta ja maistelematta. Tarkkaan ja viikset väpättäen tuoksutellaan viestiä. Jos oikein imelä deittikutsu on jätetty - alkaa kuolakin valumaan.
Juu, totta se on! Tosi nartut tietävät milloin kevät koittaa ja se aika on nyt!


Metsästyskausi.
Hermès luottaa tutti-taktiikkaan.
On kuullut, että nartut lankeaa lapsirakkaisiin uroksiin ;)
Guccin riistavaisto herätellään hiiren metsästyksellä.
Siitä sitten metsään jahtaa isompaa paistia.




Fi-fiuu! Onks täällä ketää kuumia narttuja?!
Meil ois täällä keppijumppa menossa jos kiinnostaa.


 Magee ilma!
Aurinko paistaa ja bullat kuntoilee!
Ollaan tikissä kesään mennessä.



Juoksujalkaa deittikutsujen perässä.
Minä vastaan, eikun minä, siis minä ja sitten vielä minä..
Minä vielä...minä kans... 
  



Terkkuja Casanovilta ja aurinkoista huhtikuun odotusta!
PS. Talomme nurkilla liikkuu city-kettu. Repolainen kulki kuin sheriffi.
Mitäköhän sillä oli mielessä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti